Företagsflytt i Stockholm med Actus Flytt

Skrivet av Anders den Sept 23, 2014

Oavsett om det är ett litet eller stort företag, är en kontorsflytt ingen lätt uppgift och det krävs planering. Man vill ju inte att flytten ska påverka arbetet eller att viktiga dokument och liknande ska försvinna i flyttröran.

En annan viktig faktor är att ha en budget för flytten som passar företaget.
För budgetplanering, måste man ha klart för sig vilka tjänster man är i behov av. Behövs det hjälp med i-och uppackning, städning, flytta datorer och annan elektronisk utrustning, koppla ur sladdar och liknande.
Som du hör, är det en hel del att ha i åtanke inför en flytt så varför inte göra dig av med huvudvärken och anlita en flyttfirma som tar hand om allt.
På så vis kan du ta din laptop och jobba vidare i lugn och ro medan flyttgubbarna tar hand hela flytten.
Actus Flytt erbjuder kompletta flyttservicetjänster till både företag och privatpersoner, oavsett storlek på kontoret eller hemmet. Företaget har 25 år erfarenhet av flytt och för flyttfirmor Stockholm är Actus Flytt ett företag att lita på. Personalen är noggrann med packning, flyttning, uppackning etc.
I en undersökning har det visat sig att Actus Flytt är ett av de företag i Sverige som underlättar kontorsflytt Stockholm för de flesta företag i huvudstaden.
Företaget erbjuder även magasinering av flyttlådor och möbler med magasin som är övervakade och är uppvärmda.

”Författarens åsikter är helt sina egna och kanske därför inte speglar åsikterna hos Actus Flytt.”